VELIKA RADUHA (Slovenija) 20.-21. siječanj 2018.

Tradicionalni zimski izlet u Sloveniju, iz Zijinog opusa izleta podobnih za šire mase, ove godine bio je predodređen za Veliku Raduhu. Velika Raduha je najviši vrh planine Raduhe, koja se smjestila u Kamniško-Savinjskim Alpama, na sjevernom dijelu Slovenije. U 6.00h Iz Đakova kreće 15 ljudi, a Ziju, Vjeku i Brodskog kupimo u Zagrebu. Put nas vodi preko Bregane, Krškog, Laškog i Celja do mjesta Luče, odakle kreće markacija za naš dom - Koča na Loki pod Raduhom (1534 m). Odlazimo autima i kombijem iznad samog mjesta na nekih 850 m, tamo hvatamo put i marku pod noge prema domu. Vrijeme je idealno, sunce sja, snijeg ne moramo prtit i tako to. Svi dolazimo do doma taman pred mrak. U domu nas dočekuju domari koji su zbog nas došli gore i otvorili dom, hvala im na tome. Za klopu je bio odličan grah s kobasicom. Ostatak večeri proveli smo u druženju i hidraciji. Ujutro ustajemo svako po volji, no polazak na Veliku Raduhu je određen u 9.00h.

Od samog doma se dalo nazrijeti da gore piha jak vjetar, takva je zapravo i prognoza bila.

Službena satnica od doma do vrha (2062 m) je 1.30h. Išli smo laganini tempom, ali smo se unatoč tome uspjeli razvući. Na sedlu koje vodi na sam vrh pirio je vjetar koji je obarao s nogu. Zijo i Kiki su izašli na vrh, ali je odlučeno da ostali neće ići dalje, ponajviše zbog veličine grupe i toga što nismo imali potrebnu opremu (čitaj cepin i dereze). Vratili smo se do doma, gdje smo se ugrijali i pojeli dobar ričet. Oko 14.30h krenuli smo natrag do auta i put kući prema Đakovu. Još jedan lijepi zimski izlet i barem malo zimskog ugođaja ove godine.

Sudjelovali: Žozi, Marija K., Hrvoje, Suzana, Jovo, Ana G., Marinka, Sonja, Pinta, Iva, Kiki, Bruno, Krisztina, Haner, Zijo, Vjeko, Brodski i Leo